Logo medira

Poznaj nas bliżej



Historia firmy

Medira powstała w 2014 roku z inicjatywy Patrycji Mstowskiej i Beaty Pozimski. Założycielki firmy miały wówczas już wieloletnie doświadczenie w branży opieki nad osobami starszymi. Lata praktyki pokazały im, że wiedzą co jest ważne dla osób wyjeżdżających do pracy w charakterze opiekunów osób starszych, ale też czego wciąż brakuje na runku opiekuńczym. Medira i jej powstanie nie było niczym innym jak odpowiedzią na potrzeby polskich opiekunów.

Od początku działalności firmy funkcjonowała ona w oparciu o twarde wartości i towarzyszącą im misję.

Medira teraz

Każdy kolejny pracownik, który dołącza do Mediry wie, że jej funkcjonowanie bezpośrednio związane jest z jej wartościami:

- zapewnieniem bezpieczeństwa klientom jak i pracownikom,

- elastycznością w stosunku do personelu i podopiecznych,

- najwyższą jakością świadczonych usług,

- dbaniem o zdrowie członków zespołu,

partnerów, podopiecznych i pracowników.

Misją naszej firmy od zawsze jest podnoszenie komfortu przebiegu późnej starości naszych podopiecznych. Wszystkie działania jakie podejmujemy w naszej organizacji odmieniamy przez nasze wartości.

Medira to przestrzeń w której zrzeszamy odpowiedzialnych i zaangażowanych opiekunów osób starszych. Nasz personel to wysoce wykwalifikowany zespół ekspertów których zadaniem jest obsługa kandydatów, pracowników i klientów na najwyższym rynkowym poziomie.

Obecnie pod naszą opieką znajduje się kilkuset klientów i setki opiekunów osób starszych.

Czując niezwykły ciężar odpowiedzialności każdego dnia naszej pracy staramy się optymalizować nasze działania i procesy tak, aby obsługiwać Państwa w możliwie najbardziej efektywny sposób.

Pracownicy Medira

W ostatnich latach wprowadzaliśmy szereg usprawnień technologicznych i organizacyjnych, aby nasza praca była szybsza i jeszcze bardziej profesjonalna. Dziś możemy śmiało powiedzieć, że prowadzimy nowoczesny biznes opiekuńczy, który może zapewniać opiekę na najwyższym poziomie setkom klientów jednocześnie.

W całym procesie udoskonalania naszej organizacji kluczem jest - człowiek. Każda wprowadzana przez nas zmiana służy pracownikowi, klientowi, podopiecznemu i partnerowi biznesowemu.

Wiemy jak ważne w obecnych czasach jest poczucie przynależności do organizacji, która może zagwarantować bezpieczeństwo, stabilizacje i komfort - dlatego codziennie dokładamy wszelkich starań, aby umacniać naszą pozycję na rynku branży opiekuńczej - stając się tym samym coraz pewniejszym i bardziej godnym zaufania pracodawcą, partnerem biznesowym i usługobiorcą.

CERTYFIKATY
Konsumencki Laur Zaufania
Orły Medycyny
Przyjazna rekrutacja
Projekt współfinansowany z EFRR w ramach RPO WSL 2014-2020.
CZŁONKOSTWA
SAO
SAZ


Zaprojektowane i stworzone przez Codeverse 🚀