Kariera

Kariera


Dołącz do nas

Od lat dokładamy wszelkich starań, aby nasz zespół tworzyli ludzie z pasją i pomysłami. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, która tworzy i działa z misją. W naszej pracy kierujemy się wartościami, które pozwalają nam realizować nasze zadania z jak największą skutecznością.

Systematycznie poszukujemy nowych osób, które zasilą szeregi naszego teamu. Jeżeli poniżej nie znajdziesz aktualnie aktywnych rekrutacji nic nie stoi na przeszkodzie, abyś mimo wszystko wysłał do nas swoje CV. Serdecznie zapraszamy Cię do kontaktu, jeżeli tak jak nam zależy Ci na rozwoju i pracy, która czyni coś dobrego dla innych.

Dołącz do nas


Benefity pracownicze

Pakiet medyczny

Każdy z naszych pracowników ma możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej w ramach benefitów zespołowych.

Ubezpieczenie grupowe

Pracując w Medirze możesz skorzystać z prywatnego ubezpieczenia.

Kurs języka niemieckiego

Pracownicy zasilający szeregi naszej firmy mogą korzystać z wewnętrznego kursu językowego.

Szkolenia

Każdy z naszych pracowników może korzystać z firmowego budżetu szkoleniowego na rozwój swoich kompetencji z zakresu swoich zadań.



Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

Jeśli …

• znasz dobrze język niemiecki,

• czujesz się dobrze w obsłudze klienta, (Zarówno mailowej, jak i telefonicznej), a praca z ludźmi sprawia Ci przyjemność,

• lubisz się uczyć, uczestniczyć w szkoleniach i podnosić swoje kompetencje,

• posiadasz wiedzę z zakresu obsługi klientów i kultury organizacji (docenimy też Twoją wiedzę z zakresu optymalizacji procesów, ale nie jest to wymóg konieczny),

• prezentujesz wysoką kulturę osobistą,

• jesteś dobrym obserwatorem, wyciągasz trafne wnioski i proponujesz adekwatne do sytuacji rozwiązania,

• lubisz pracować z ludźmi, łatwo nawiązujesz nowe kontakty, w praktyce wiesz, co to znaczy team-work,

• nie obawiasz się samodzielności, a od swojego pracodawcy oczekujesz, że doceni Twoje zaangażowanie i inicjatywę oraz da Ci swobodę działania,

• tak jak my wierzysz, że sukces to połączenie skrojonej do potrzeb klienta oferty, nowoczesnych rozwiązań technologicznych i wiedzy profesjonalnych doradców… to nasza oferta jest idealna dla Ciebie!

Twój zakres obowiązków

• zajmiesz się obsługą naszych klientów niemieckich i koordynacją zatrudnionych pracowników - opiekunów osób starszych, podczas ich pobytów w Niemczech ,

• twoją rolą będzie zbudowanie relacji z klientami, pracownikami i niemieckimi klientami oraz partnerami, poprzez bieżące doradztwo, rozpoznawanie potrzeb i koordynowanie projektów,

• zadbasz o jakość i rentowność, będziesz oceniać potencjał i decydować o finalizowanych współpracach kierując się swoimi kompetencjami,

• będziesz realizować swoje cele według standardów naszej organizacji oraz osiągnąć atrakcyjne finansowe premie,

• będziesz w kontakcie z osobami zaangażowanymi w poszczególne procesy, naszymi partnerami biznesowymi i swoim mentorem by dostarczać klientom szybką i sprawną obsługę ich projektu.

Oferujemy

• współpracę z nowoczesną firmą zajmującą się opieką nad osobami starszymi w Niemczech,

• przejrzystą i elastyczną ofertę usługową i produktową oraz stale rozwijany, nowoczesny system obsługi, które pomogą Ci szybko osiągnąć samodzielność w pracy,

• możliwość powiększania naszego portfela klientów - czyli branie udziału w zrównoważonym rozwoju firmy,

• bezpośrednią współpracę z mentorem, menadżerem i specjalistami z zakresu sprzedaży i rekrutacji oraz obsługi na różnych etapach obsługi klienta. 95% naszych aktualnych pracowników uważa, że w Medirze – MY jako zespół jesteśmy dla siebie największym wsparciem,

• stabilne warunki zatrudnienia w firmie docenianej na rynku – jesteśmy laureatami nagrody Przyjazna Rekrutacja, Firma Godna Zaufania, Rzetelna Firma, Laur Orłów Medycyny,

• rozwój naszych pracowników m.in. przez możliwość realizacji indywidualnego planu rozwoju, szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, uczenia się od doświadczonych praktyków.

Benefity

• wyjazdy integracyjne,

• wspólne świętowanie urodzin i rocznic zatrudnienia,

• zespołowe inicjatywy dobroczynne,

• brak formalnego dress-code’u,

• możliwość pracy zdalnej po okresie próbnym,

• możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej,

• możliwość skorzystania z prywatnego ubezpieczenia na życie,

• kawa, herbata, woda bez limitu,

• prezenty i premie świąteczne.

Praktykant ds. Rekrutacji w dziale Rozwoju

Jeśli …

• interesujesz się rekrutacją i planujesz rozwój w tym kierunku,

• chciałbyś nabyć praktyczne doświadczenie w tym obszarze, poparte referencjami wystawionymi przez firmę z bardzo dobrą renomą,

• czujesz się dobrze w telefonicznej obsłudze klienta, a praca z ludźmi sprawia Ci przyjemność • lubisz się uczyć, uczestniczyć w szkoleniach i podnosić swoje kompetencje,

• chcesz posiąść wiedzę z zakresu komunikacji, obsługi klientów i kultury organizacji, • prezentujesz wysoką kulturę osobistą,

• jesteś dobrym obserwatorem, wyciągasz trafne wnioski i proponujesz adekwatne do sytuacji rozwiązania,

• lubisz pracować z ludźmi, łatwo nawiązujesz nowe kontakty, w praktyce wiesz, co to znaczy team-work,

• nie obawiasz się samodzielności, chciałbyś by Twoje doświadczenie i zaangażowanie były doceniane, • tak jak my wierzysz, że sukces to połączenie skrojonej do potrzeb klienta oferty, nowoczesnych rozwiązań technologicznych i wiedzy profesjonalnych doradców… to nasza oferta praktyk jest idealna dla Ciebie! Oferujemy

• współpracę na umowie o praktyki na zasadzie barteru (bez wynagrodzenia finansowego), na ustalony indywidualnie okres 1-6 miesięcy, potwierdzony pisemnym zaświadczeniem i referencjami,

• możliwość rozpoczęcia współpracy stałej na umowę o pracę po praktykach, dla osób, które wykażą się zaangażowaniem i najlepszymi wynikami,

• Zdobywanie doświadczeń praktycznych w nowoczesnej firmie zajmującej się opieką nad osobami starszymi w Niemczech,

• przejrzystą i elastyczną ofertę usługową i produktową oraz stale rozwijany, nowoczesny system obsługi,

• możliwość rozwoju i korzystania z zasobów wiedzy, doświadczenia i procesów firmy,

• bezpośrednią współpracę z mentorem, menadżerem i specjalistami z zakresu sprzedaży i rekrutacji oraz obsługi na różnych etapach obsługi klienta. 95% naszych aktualnych pracowników uważa, że w Medirze – MY jako zespół jesteśmy dla siebie największym wsparciem,

• stabilne i przejrzyste warunki współpracy w firmie docenianej na rynku – jesteśmy laureatami nagrody Przyjazna Rekrutacja, Firma Godna Zaufania, Rzetelna Firma, Laur Orłów Medycyny,

• rozwój naszych pracowników m.in. przez możliwość realizacji indywidualnego planu rozwoju, szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, uczenia się od doświadczonych praktyków. Benefity

• wyjazdy integracyjne,

• wspólne świętowanie urodzin i rocznic zatrudnienia,

• zespołowe inicjatywy dobroczynne,

• brak formalnego dress-code’u,

• możliwość pracy zdalnej po 3 miesięcznym dym okresie próbnym,

• kawa, herbata, woda bez limitu,

• prezenty świąteczne.

Specjalista ds. Rekrutacji w dziale Rozwoju

Twój zakres obowiązków:

zajmiesz się pozyskiwaniem klientów rekrutując opiekunów osób starszych zgodnie z zapotrzebowaniem naszych potencjalnych klientów,

twoją rolą będzie zbudowanie relacji z kandydatami poprzez bieżące doradztwo, rozpoznawanie potrzeb i dopasowanie do nich odpowiedniej oferty pracy,

zadbasz o jakość i rentowność, będziesz oceniać potencjał i decydować o finalizowanych współpracach kierując się swoimi kompetencjami z zakresu sprzedaży,

będziesz realizować swoje cele według standardów naszej organizacji oraz osiągnąć premie prowizyjne, których ograniczeniem jest tylko Twoja wyobraźnia,

będziesz w kontakcie z osobami zaangażowanymi w poszczególne procesy, naszymi partnerami biznesowymi i swoim mentorem by dostarczać opiekunom szybką i sprawną obsługę ich procesu rekrutacji.

Nasze wymagania:

Jeśli…

czujesz się dobrze w sprzedaży i rekrutacji a praca z telefonem to dla Ciebie codzienność,

lubisz się uczyć, uczestniczyć w szkoleniach i podnosić swoje kompetencje,

posiadasz wiedzę z zakresu kultury osobistej, kultury organizacji i obsługi klientów, (docenimy też Twoją wiedzę z zakresu rekrutacji, ale nie jest to wymóg konieczny),

jesteś dobrym obserwatorem, wyciągasz trafne wnioski i proponujesz adekwatne do sytuacji rozwiązania,

lubisz pracować z ludźmi, łatwo nawiązujesz nowe kontakty, w praktyce wiesz, co to znaczy team-work,

nie obawiasz się samodzielności, od swojego pracodawcy oczekujesz, że doceni Twoje zaangażowanie i inicjatywę oraz da Ci swobodę działania,

tak jak my wierzysz, że sukces to połączenie skrojonej do potrzeb klienta oferty, nowoczesnych rozwiązań technologicznych i wiedzy profesjonalnych doradców.

To oferujemy:

współpracę z nowoczesną firmą zajmującą się opieką osób starszych w Niemczech,

przejrzystą i elastyczną ofertę usługową i produktową oraz stale rozwijany, nowoczesny system obsługi, które pomogą Ci szybko osiągnąć samodzielność w pracy,

możliwość powiększania naszego portfela klientów - czyli branie udziału w zrównoważonym rozwoju firmy,

bezpośrednią współpracę z mentorem, menadżerem i specjalistami z zakresu sprzedaży i rekrutacji oraz obsługi na różnych etapach obsługi klienta - 95% naszych aktualnych pracowników uważa, że w Medirze – MY jako zespół jesteśmy dla siebie największym wsparciem,

stabilne warunki zatrudnienia w firmie docenianej na rynku – jesteśmy laureatami nagrody Przyjazna Rekrutacja, Firma Godna Zaufania, Rzetelna Firma, Laur Orłów Medycyny,

rozwój naszych pracowników m.in. przez możliwość realizacji indywidualnego planu rozwoju, szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, uczenia się od doświadczonych praktyków.

Benefity:

  • dofinansowanie zajęć sportowych,

  • możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej,

  • możliwość skorzystania z prywatnego ubezpieczenia na życie,

  • kawa, herbata, woda i owoce bez limitu,

  • prezenty i premie świąteczne,

  • inicjatywy dobroczynne,

  • brak formalnego dess-codu,

  • możliwość pracy zdalnej po okresie próbnym,

  • wyjazdy integracyjne,

  • wspólne świętowanie urodzin i rocznic zatrudnienia.

O naszej firmie:

Medira powstała w 2014 roku z inicjatywy Patrycji Mstowskiej i Beaty Pozimski. Od początku działalności firmy funkcjonowała ona w oparciu o twarde wartości i towarzyszącą im misji.

Każdy kolejny pracownik, który dołącza do Mediry wie, że jej funkcjonowanie bezpośrednio związane jest z jej wartościami:

- zapewnieniem bezpieczeństwa klientom jak i pracownikom,

- elastycznością w stosunku do personelu i podopiecznych,

- najwyższą jakością świadczonych usług,

- dbaniem o zdrowie członków zespołu,

partnerów, podopiecznych i pracowników.

Misją naszej firmy od zawsze jest podnoszenie komfortu przebiegu późnej starości naszych podopiecznych. Wszystkie działania jakie podejmujemy w naszej organizacji odmieniamy przez nasze wartości.

Medira to przestrzeń w której zrzeszamy odpowiedzialnych i zaangażowanych opiekunów osób starszych. Nasz personel to wysoce wykwalifikowany zespół ekspertów których zadaniem jest obsługa kandydatów, pracowników i klientów na najwyższym rynkowym poziomie.

Obecnie pod naszą opieką znajduje się kilkuset klientów i setki opiekunów osób starszych. Czując niezwykły ciężar odpowiedzialności każdego dnia naszej pracy staramy się optymalizować nasze działania i procesy tak, aby obsługiwać Państwa w możliwie najbardziej efektywny sposób.

W ostatnich latach wprowadzaliśmy szereg usprawnień technologicznych i organizacyjnych, aby nasza praca była szybsza i jeszcze bardziej profesjonalna. Dziś możemy śmiało powiedzieć, że prowadzimy nowoczesny biznes opiekuńczy, który może zapewniać opiekę na najwyższym poziomie setkom klientów jednocześnie.

W całym procesie udoskonalania naszej organizacji kluczem jest - człowiek. Każda wprowadzana przez nas zmiana służy pracownikowi, klientowi, podopiecznemu i partnerowi biznesowemu.

Wiemy jak ważne w obecnych czasach jest poczucie przynależności do organizacji, która może zagwarantować bezpieczeństwo, stabilizacje i komfort - dlatego codziennie dokładamy wszelkich starań, aby umacniać naszą pozycję na rynku branży opiekuńczej - stając się tym samym coraz pewniejszym i bardziej godnym zaufania pracodawcą, partnerem biznesowym i usługobiorcą.

Masz pytania? Napisz do nas!

Kandydaci często kontaktują się z nami bezpośrednio. Jeśli chcesz o coś zapytać w związku z tą lub inną rekrutacją, napisz do nas na: rekrutacja@medira.pl

Jeśli nie znalazłeś nic dla siebie, nic straconego! Prześlij nam swoje CV na adres rekrutacja@medira.pl, a my sprawdzimy czy znajdziemy dla Ciebie miejsce!